Meer dan 500 nieuwe abonnees per dag met Push4site
Abonnees | Gemiddelde CTR | Maximale CTR |
16 891 | 13,5% | 18,7% |
Babadu is een online hypermarkt voor gelukkige ouders en planners! Er is het meest populaire speelgoed in onze online winkel voor kinderartikelen, kleding en schoenen van wereldmerken, alles voor aanstaande moeders en pasgeborenen, inclusief luiers en babyvoeding, een enorme selectie kinderwagens en autostoeltjes en een breed scala aan kindermeubilair - van wiegjes tot designer interieur van een kinderkamer, evenals goederen om te leren en creativiteit, boeken, ontwikkelingsmethoden, goederen voor sport en recreatie en alles voor een gezellig huis.
"Het kost me minder dan een minuut om een melding te maken, in tegenstelling tot traditionele e-mails, wat enkele uren duurt om voor te bereiden. Gebruikers reageren onmiddellijk op de melding, die een aanvulling vormt op de e-mailcommunicatie en een multiplicatoreffect heeft. ”
Directeur Online Marketing BABADU
Gebruikte service-elementen:
Meldingsthema's
"De keuze van de onderwerpen waarnaar we meldingen sturen, heeft bijgedragen tot een grote segmentering van gebruikers en verhoogde conversie door verwijzingen vanwege meer gerichte aantrekkingskracht. "
Directeur Online Marketing BABADU
De structuur van de verdeling van gebruikersinteresses
Nieuwe kortingen en promoties | ± 60% |
Populaire nieuwe items voor pasgeborenen | ± 20% |
Beste kleding en schoenen | ± 32% |
Seizoensspecials | ± 47% |
Nieuwe Babadu-evenementen en -streams | ± 19% |
"Onze plannen: werken met nauwkeurigere gebruikerssegmentatie dankzij" tags ", experimenteer met het verzenden van berichten en test het automatiseringsmechanisme voor verlaten wagens, die binnenkort beschikbaar zal zijn op de Push4site -service. "
Directeur Online Marketing BABADU
Resultaten:
"De meest effectieve cases met pushmeldingen waren getimed voor specifieke evenementen met een beperkt aanbod. Voorafgaand aan de proefrit van de kinderwagens stuurden we een push met de melding dat kortingen voor hen eerder ingaan: CR ~ 14-17%, conversie naar aankoop 0,52% Selecties op 23 februari en 8 maart: CR ~ 18%, conversie naar aankoop 0,41% en een goede gemiddelde cheque. "
Directeur Online Marketing BABADU
Conclusies:
Door in te schrijven zonder persoonlijke gegevens te verstrekken en door de inhoud van de ontvangen meldingen nauwkeurig te kiezen, gebruikers zijn bereid om bij het proces betrokken te raken. Het meldingskanaal van de browser reageert, die perfect aansluit bij de klassieke communicatiemiddelen.