Push-notificaties correct!
Browsermeldingen zijn lange tijd niet nieuw, maar tot nu toe was alles fout! Progressieve marketeers die de trend op tijd hebben opgevangen en de instant messaging-tool zijn gaan gebruiken, hebben veel moeite gedaan om te begrijpen wat het publiek echt wilde.
Eindeloos experimenteren met segmentatie, A / B-testen en tagging - levert positieve resultaten op, maar is te tijdrovend.
Een door ons ontwikkelde tool die u helpt het optimale tijdstip te vinden om berichten te verzenden, heeft deze taak aanzienlijk vereenvoudigd. Dankzij het strikt opvolgen van de aanbevelingen, slaagden veel van onze klanten erin om hun CTR tot 35% te verhogen.
Maar alles bleek veel gemakkelijker te gaan!
Pik je hersens niet en beslis niet voor de consument, vraag het hem!
Precies!
Stel een vraag in het voorhoofd, welke notificaties wil je ontvangen, onze lezer? En de gebruiker vertelt je alles.
Ontmoeten! Maak thema's om u op meldingen te abonneren!
Vanaf 16 november kunt u op onze service onderwerpen aanmaken voor mailingnotificaties. En uw gebruikers zullen onafhankelijk bepalen welke inhoud voor hen interessant is.
Sommige van onze klanten hebben het nieuwe product al getest en hun ervaringen gedeeld.
Onderwerpspecifieke e-mails hebben ongelooflijke resultaten opgeleverd:
- het aantal afmeldingen voor deze mailings is meer dan 2 keer afgenomen;
- betrokkenheid en loyaliteit van het publiek namen toe met 8,7%
- conversie naar gerichte actie is exponentieel gegroeid!
Hoe push-notificaties correct verzenden?
- Beschrijft de belangrijkste onderwerpen waarover we onze bezoekers gewoonlijk vertellen.
- We selecteren de 5 belangrijkste en gaan ermee aan de slag.
- Vanaf nu doen we alleen mailings over geselecteerde onderwerpen!
Een voorbeeld van de juiste onderwerpen in het automotive-segment:
Nieuws (4% van het publiek)
Speciale aanbiedingen voor de dienst (32% van het publiek)
Korting op nieuwe auto's (55% van het publiek)
Deelname aan evenementen (36% van het publiek)
Aanbiedingen van partners (17% van het publiek)
Wilt u dezelfde resultaten?
Doe met ons mee!