De belangrijkste taken toegewezen aan de specialisten van het digitale bureau
- Verhoog de betrokkenheid van websitebezoekers
- Groei in het aantal conversies (applicaties)
Het percentage conversies voor complexe technologiebedrijven is altijd klein. Dit wordt beïnvloed door de duur van de acceptatie van een aankoop vanwege de hoge kosten en complexiteit van het ondertekeningsproces. En het verhogen van het aantal oproepen vereist meer interactie met de klant in alle stadia.
Om de gestelde doelen te bereiken is gekozen voor Push4site.
Onze service biedt een volledige reeks automatiseringen en de mogelijkheid om uw eigen scenario's voor gebruikersinteractie te creëren in het stadium van de levenscyclus, van het bezoeken van een site tot het uitvoeren van een gerichte actie.
Welke hulpmiddelen werden gebruikt?
- Doelgroepsegmentatie is een set tools waarmee u gebruikers kunt markeren die interesse hebben getoond in bepaalde pagina's of de nodige gerichte acties hebben uitgevoerd acties op de site, in aparte groepen. In de toekomst werden deze groepen gebruikt voor het targeten van mailings.
- Activeer meldingen en basisscripts. Ten koste van basisscripts werden welkomstketens en reactivering van gebruikers die de site lange tijd niet hebben bezocht geïntroduceerd, en programmeerbare triggerscripts hielpen bij het implementeren van complexe mailinglogica die bezoekers tot conversies brengen.
- Massa- en gesegmenteerde mailings. Naast automatische scenario's hebben bureauspecialisten van Terralife een uniek contentdistributieplan ontwikkeld voor verschillende gebruikersgroepen, waaronder: nieuwsbrieven, speciale aanbiedingen en uitnodigingen voor webinars.
resultaten
De implementatie van pushmeldingen van Push4site heeft uitstekende resultaten opgeleverd voor sites met een complex technologisch product. Als gevolg hiervan zijn we er in meer dan 12 maanden werk in geslaagd om de siteconversie met 5% te verhogen en 130+ registraties te krijgen van de pushmeldingsbron, waardoor het aantal leads met 34% toenam.
Net als in het geval van Kaspersky, is de implementatie van browsermeldingen effectief gebleken bij het omgaan met inkomende verkeer en superieur ten opzichte van het standaard e-mailkanaal.
De volledige zaak is gepubliceerd op de website van het Digital Agency