"De beslissing om Push4site-notificaties te proberen, verscheen zodra we alle functies van de service leerden kennen. De META-regio (Midden-Oosten, Turkije en Afrika) in ons bedrijf wordt beschouwd als de jongste, ontwikkelen en innovatief, dus het is geen verrassing dat pushmeldingen als eerste op de website voor het Midden-Oosten (me-en.kaspersky.com) verschenen als een pilot"
"Onze afdeling sociale media produceert veel interessante inhoud over cyberspace-beveiliging, plus handige tips voor gebruikers. Met behulp van push4site-meldingen informeren we onze abonnees over de release van een nieuw artikel, Bovendien sturen we twee keer per week relevante tips over bescherming tegen virussen, hackers en spywareaanvallen. Het helpt om in contact te blijven met onze gebruikers, om ze te entertainen en tegelijkertijd het opleidingsniveau op het gebied van cyberdreigingen te verhogen."
Aanvullende integraties met bedrijfspartners
"We gebruiken actief pushmeldingsservice voor marketingdoeleinden om abonnees te informeren over nieuwe promoties en kortingen. We hebben segmenten en tags op de site ingesteld, waardoor we selecties konden maken en relevante productaanbiedingen konden verzenden. Push4site is ook speciaal voor onze taken geïntegreerd met de grootste e-commerceprovider 2Checkout.com, om trigger-meldingen te sturen naar abonnees die het winkelwagentje hebben bereikt, maar om de een of andere reden veranderden ze van gedachten over het doen van een aankoop. In dit geval ontvangen klanten een automatische trigger-push met een aanbieding om terug te keren naar de winkelwagen en een extra korting te ontvangen. Conversie naar aankopen voor terugkerende gebruikers bereikt 5%. Het is ook erg handig om automatische trigger-push-notificaties te gebruiken als de klant geen actie op de site heeft uitgevoerd, Ik was bijvoorbeeld geïnteresseerd in de proefversie, maar ik heb de distributiekit nooit gedownload. "
"We zijn van plan om de lijst met sites die de push4site-service ondersteunen, uit te breiden. Volgende in de rij zijn de locaties voor Turkije en Afrika. We zullen ook onze integratie upgraden, wat de conversieratio van abonnementen aanzienlijk zal helpen verhogen."
"De service is heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk, we hebben het ontwerp volledig aangepast aan de stijl van het bedrijf en afbeeldingen toegevoegd met ons symbool - een groene beer. Het push4site-team staat open voor alle wensen en aanbevelingen, stelt actief nieuwe ideeën voor, evenals opties om onze push-notificaties te optimaliseren. Collega's zijn altijd bereikbaar, reageren snel en lossen eventuele problemen op."