Push-notificatietechnologie werd na de lancering snel populair over de hele wereld dankzij de eenvoudige integratie en goede zichtbaarheid sites. Nu denkt bijna elke site-eigenaar die aandacht besteedt aan de ontwikkeling van zijn bedrijf aan de introductie van dergelijke technologie. Zoals altijd rijst de vraag: hoe te kiezen?
Er zijn wereldwijd meer dan honderd oplossingen van verschillende kwaliteits- en kostenniveaus, maar we zullen u er slechts een paar vertellen.
Onder de oplossingen die op de Russische markt worden gepresenteerd, worden de volgende bedrijven met recht als leiders beschouwd: Push.World , Push Expert , Sendpulse , Pushcrew , Gravitec , Push4site , Pushwoosh , Pushover , OneSignal i >, PushAll . Wat is het verschil, vraag je.
Serviceverschillen zijn in alles duidelijk:
- Russisch-taal interface beschikbaar
- Real-time statistieken
- Tariefplannen
- Eenvoudige verbinding
- Beschikbaarheid van technische ondersteuning
- Geautomatiseerde scripts
- Mogelijkheid om onderwerpen te selecteren voor nieuwsbrieven voor een sitebezoeker.
Met de meest geavanceerde services kunt u de statistieken van uw meldingen in realtime volgen. Aantal afgeleverde berichten, klikken op meldingen en aantal sluitingen. Dit zijn de belangrijkste en zeer belangrijke indicatoren. Een andere, niet minder belangrijke parameter is het tijdstip waarop sitebezoekers zich abonneren op meldingen. Door de activiteitstijd bij te houden, konden onze gebruikers hun mailingpercentages met gemiddeld meer dan 6% verbeteren.
Verbindingsgemak is het belangrijkste kenmerk van site-eigenaren, omdat om een professioneel team van webmasters te bevatten, kan niet iedereen zich vandaag veroorloven. Toen we dit beseften, hebben wij en enkele van onze collega's het integratieproces eenvoudig en snel gemaakt. Registratie en integratie van onze oplossing duurt niet langer dan 3 minuten. Geloof me niet? Probeer het zelf.
Een ander niet onbelangrijk aspect is de beschikbaarheid van technische ondersteuning. Om de ondersteunende service en de kwaliteit van de service te evalueren, hoeft u alleen maar een beetje op internet te zoeken. Talrijke recensies spreken voor zich. We zijn trots op ons callcenter en technische ondersteuningsspecialisten die resultaten van de hoogste kwaliteit laten zien. U kunt het werk van de ondersteunende dienst rechtstreeks vanuit uw persoonlijke account evalueren.
De kwestie van de kosten is tegenwoordig erg relevant. Slechts een paar diensten hebben volledig gratis en onbeperkte tariefplannen in hun arsenaal. De meeste beperken het gratis pakket door het aantal abonnees, waarna ze de klant automatisch overzetten naar het betaalde pakket, terwijl de betaalde pakketten ook gedifferentieerd zijn in kosten en afhankelijk zijn van het aantal abonnees. Het gebruik van een dergelijke service kan na verloop van tijd resulteren in meer dan 20.000 roebel per maand. Opgemerkt moet worden dat buitenlandse spelers zelfs nog meer kunnen kosten. Maar er zijn ook volledig gratis diensten. Dit is heel goed, zegt u. Maar zoals altijd - gratis kaas;). Denk je echt dat bedrijven zomaar veel geld uitgeven aan infrastructuuronderhoud, klantenondersteuning en promotie? De meeste projecten op het gebied van automatisering van browsermeldingen zijn van grote reclamebureaus en -bureaus. Gewoonlijk wordt in de gebruiksvoorwaarden van dergelijke services voorgeschreven dat gegevens over sitebezoekers voor verwerking aan partners kunnen worden overgedragen. Dit kan betekenen dat alle verkregen gegevens gericht zijn op het verbeteren van de advertentiecampagnes van de klanten van deze bureaus, inclusief uw concurrenten.
We zijn er trots op dat we onze klanten een volledig gratis en onbeperkt tarief kunnen bieden en de mogelijkheden van het Premium-tarief kunnen uitbreiden voor slechts 990 roebel per maand, zonder de kosten te verhogen naarmate de basis groeit. We delen of verkopen ook geen gegevens over de gebruikers van onze klanten voor analyse.
Tot slot zou ik willen opmerken dat dankzij de innovatieve functie, de keuze van onderwerpen voor het verzenden van pushmeldingen voor abonnees van de site, onze ingenieurs erin geslaagd zijn om de loyaliteit van deze laatste aan de mailings te vergroten. De gebruiker krijgt immers alleen de informatie die hij wil, en niet alles over alles.
Welke service u ook kiest, ons ervaren team staat altijd klaar om u te helpen technologie in uw bedrijfsprocessen te integreren, via consultaties en trainingsmailings.